Водопосточання та водовідведення
Це щомісячний фіксований платіж, який є однією зі складових частин оплати Виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальної послуги та який Споживач повинен сплачувати незалежно від обсягу спожитих послуг.
Абонентська плата вводиться з 1 липня 2024 року.
Натисніть скачати, щоб ознайомитися з наказом.
У зв’язку із внесеними змінами до законодавства України у сфері надання житлово-комунальних послуг Виконавці відповідних послуг повинні розраховувати та застосовувати плату за абонентське обслуговування за фактичними витратами на кожну послугу окремо (стаття 13 Закону України “Про житлово-комунальні послуги” та ст. 17 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”).
До плати за абонентське обслуговування включаються:
абонентський супровід (здійснення обліку обсягу спожитих послуг, нарахування плати за спожиті послуги, переоформлення особових рахунків, реєстрація приладів обліку у споживачів, обробка отриманої інформації про показники лічильників, програмне забезпечення для ведення обліку нарахувань);
оплату послуг банків та інших установ з приймання та перерахування коштів споживачів (у разі укладання договору з банком);
звірка даних, виготовлення довідок на продаж, відчуження майна;
інформування управлінь соціального забезпечення;
Станом на 01.01.2024 граничний розмір плати за абонентське обслуговування становить:
— за послугу з централізованого водопостачання - 42,94 грн з ПДВ
— за послугу з централізованого водовідведення - 42,94 грн з ПДВ
разом - 85,88 грн з ПДВ
КП "Надія" встановила такий розмір плати:
— за послугу з централізованого водопостачання - 24,25 грн з ПДВ
— за послугу з централізованого водовідведення - 12,75 грн з ПДВ
разом - 37 грн з ПДВ
Абонентська плата нараховується у фіксованому розмірі незалежно від того, користувалися послугою чи ні.
Абонентська плата нараховується на один особовий рахунок незалежно від кількості мешканців та об’єму споживання і сплачується щомісячно – про це буде інформувати додатковий пункт в розрахунковій квитанції.
Показання можна передати через особистий кабінет, Viber-бот, Telegram-бот, контролерам або у прийомний день у будь-якому відділенні КП "Надія".
Показання передаються кожного місяця з 1 по 5 число включно.
Оплатити воду можна у будь-якому відділенні банку, Укрпошти, Нової пошти. В особистому кабінеті, Viber-боті, Telegram-боті, або у будь-якому відділенні КП "Надія".
УВАГА!!! У ВІДДІЛЕННЯХ КП "НАДІЯ" РОЗРАХУНОК ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛ!!!
Ви можете перейти до розділу Послуги і дізнатися ціну.
Згідно з наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 190 від 27.06.2008 лічильник має бути розташований на межі розподільчих мереж, які обслуговує виконавець послуги з централізованого водопостачання/централізованого водовідведення, у першому колодязі із запірною арматурою у місці приєднання до водопровідної мережі споживача відповідно до акта розмежування майнової належності та експлуатаційної відповідальності сторін.
Треба написати заяву на переоформлення договору на водопостачання. Також треба додати наступний пакет документів: копія свідоцтва на право власності, договору оренди чи інші правовстановлюючі документи на житло, оригінал і копія паспорта та коду власника, у разі потреби – довіреність та копію паспорта довіреної особи.
Вивезення твердих побутових відходів(ТПВ)
Вам потрібно у приймальний день прийти у будь-яке відділення КП "Надія" та укласти договір. При собі треба мати копії паспорта та ідентифікаційного коду.
Ви можете перейти до розділу Послуги і дізнатися ціну.
Понеділок: Олександрівка, Світле, Нова Дофінівка, Вапнярка
Вівторок: Фонтанка
Середа: Крижанівка, Ліски
Якщо ви не плануєте користуватися послугою з вивезення ТПВ більше ніж 3 місяці, вам потрібно у приймальний день прийти у будь-яке відділення КП "Надія" та написати заяву на тимчасове припинення дії договору.